woensdag 13 juli 2011

101fc standkachel

Het doel: Standkachel uit laten komen in ambu-gedeelte en in de kabine.
Voorwaarden: geen slangen in de weg (liepen achter mijn motorkap, nam veel plaats in) en ik moest ze onafhankelijk van elkaar kunnen gebruiken. (dus 's winters de cabine voorverwarmen....)
Weinig ruimte en ik moest van eberspacher jaren '70 maten naar hedendaagse maten.
hoekverbinding gemaakt, 90 gr bocht een gat ingezaagd en daar weer een koppelstuk op
Links komt hij uit in mijn cabine naar boven gaat hij naar mijn  ambugedeelte

slang komt uit. (moet nog afgesneden worden)
Via het de u balk (waar slang in uitkomt) word de warme lucht naar links en rechts geblazen (word nog afgedekt en geïsoleerd) Links gaat hij de bak ik (komt nog) waar de boiler staat en na de boiler naar het leefgedeelte. Rechts van de v bak komt ook nog een uitblaas naar leefgedeelte.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten