zaterdag 1 oktober 2011

101fc zitgedeelte

Ben begonnen aan de rechterkant, met het zit en wc gedeelte. Alleen nog de klepjes erin zitten en hij is klaar.
Daarna verder met het keuken gedeelte zodat de ambu  snel slaap klaar is. De voedselkastjes (die boven wc komen) en de kleding kastjes (bovenin tussenwand) komen later wel. Eerst slaap klaar maken.

 Links de proef opstelling


De wc kan ik voor de helft uitschuiven, en ik weet nog niet wat het makkelijkst is. Waarschijnlijk zal ik hem niet gebruiken.
De kastjes die daar boven komen worden demontabel, zodat als ik lange dingen moet vervoeren ze niet in de weg zitten.

Onder de vloerbedekking (ivm vochtophoping onder kussens en verschuiven) zit een opslagbak. Alles lijkt wat een hoge zithoogte te hebben (50 cm), dat komt omdat ik veel bergruimte eronder wilde hebben (20 cm hoog)
Overigens stonden de vorige banken op de brancards rails even hoog en ik zit er toch weinig op, we leven voornamelijk buiten, behalve in de winter.

Nog ff wat irritatie spuien over google+: mijn account is opgeschort omdat ik mijn volledige naam niet in wil vullen, sjeroens accepteren ze niet. Kan hem helemaal weghalen maar dan ben ik bang dat ik ook mijn blog kwijt raak, en mijn youtube kanaal...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten