zondag 9 oktober 2011

101fc camper kitchen

Vorige week begonnen aan de keuken. De goede hoogte zoeken bracht wat problemen met zich mee. 
Ik wilde hem niet te hoog maken (anders sta je tegen het plafond aan te dampen) en daarom had ik mijn eerste versie 2 keer lager gezaagd. tot een voor mij ideale hoogte. 
En dan kom je erachter dat je de diepte van je wasbak vergeten bent..... doh! Ik had de keuze om  er maar 1 lade in toe doen (minder bergruimte) of de lades minder hoog te maken. De hoogte van de lades varen ideaal (passen 2 makken gestapeld in) dus ik heb de voorkant opnieuw gemaakt met een verhogen van 4cm.
zijkant af
wc, voor noodgevallen
de werkplek...

De uiteindelijke hoogte (met blad) is nu 91cm geworden.
Uiteindelijk toch nog een grote meetfout gemaakt; ik was de dikte van het onderblad vergeten. De opbergruimte (onder gasfles) wilde ik 10cm maken zodat mijn buitenkeuken en tafel er konden liggen. Nu is ie 8cm, als ik de tafelpoten los klik en apart opberg dan past het.....net....




 nog ff een foto hoe het was:




1 opmerking: