zaterdag 31 juli 2010

doet het weer

Dit was dus het plan. bak op wieltjes, naar achter schuiven.
op zich ging het wel en ik had te weinig sleutelruimte om de drukgroep koppeling eraf te halen.
Dus bak helemaal naar beneden gehaalt en weggereden.
zo zat hij dus, en zo moet hij...
Koppelingsplaat gecentreerd het een as.
Op zich gaat het wel om de bak er in zetten. er is weinig ruimte. horizontaal (als hij goed hangt) dan kan die 5 cm naar achter. .
En dan moet de kabel langs een bout voor gordel zusterstoel (die ik toch weg haal)
De prise-as is langer, dus hij moet er gekanteld in.
Beetje passen en meten dus.
Achterkant bak weer opgekrikt met krik. En zo langzaam erin geschoven.
de ruimte die ik hem: bovenkant bak, onderkant opbouw ambu.

Hoe dan ook hij zit er weer in, en doet het. Het aangrijpingspunt van de koppeling zit onderin het pedaal, te ver dus en er is weinig afstel ruimte meer. Ik denk dat ik op zoek ga naar een nieuwe mastercilinder.
vandaag de propshafts erop en een rondje rijden.
Ik denk dat ik na 200km rijden de olie ververs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten