donderdag 21 januari 2010

de dodagdoelijst

1. vogels lokken. Voeren dmv zaad, voederkolom, vetbollen (die ze wel lekker vinden) en kokosnoot


2. nestkastjes ophangen: de linker is voor een pimpelmees (28mm gat), de rechter is voor een koolmees (32mm gat)











2. Mijn nieuwe lier, 22ov, wil ik gaan gebruiken om de nieuwe versnellingbak op de tafel te krijgen (die weegt over de 100 kg. Ik moet nog een kar maken waarmee ik hem kan transporteren (van aanhanger naar tafel (om andere eindoverbrenging erin te bouwen), en van tafel naar de 101.)





3. Naar Jansen voor mijn nieuwe balljoints en uitlaat te bestellen. En eindeijk een goede koelwater tempsensor te krijgen.

4. Standkachel aansluitingen maken (waarom past niks op elkaar?)

5. wassen (kleren mogen ook een keer schoon)

6. uitrusten, met pindows 7 spelen en kijken wat mijn nieuwe videokaart aan kan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten